Дорогу
я обрала у житті таку,
яку
сама обрать
хотіла.
І
скільки я по цій дорозі йду,
ніколи
про свій вибір не жаліла.
І
завжди я гордитись буду тим ,
що
доля саме так у мене склалась.
Якби
ще раз прийшлося обирать,
Я
б ні хвилини не вагалась.
Я, Петрукович Наталія Анатоліївна
Моє життєве кредо:
Випадкових перемог не буває.
Успіх приходить до тих, хто рухається вперед,
до тих, хто розподіляє свої сили з розумом.
Дата народження
12 червня 1979 року
Освіта, спеціальність
за дипломом
вища, спеціальність «Педагогіка і
методика середньої освіти. Математика і фізика»
Місце роботи (повна
назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Загальноосвітній навчальний заклад
І – ІІІ ступенів №15, Олександрійської міської ради, Кіровоградської області.
в. Семашка, б.63-а
м. Олександрія
Кіровоградська обл.
т.: 4-48-41
ZNZ.nomer.15@gmail.com
Стаж роботи: педагогічний
13 років,
у
тому числі класним керівником: 13 років
Кваліфікаційна
категорія ІІ
Державні нагороди, відзнаки
- Подяка управління освіти Олександрійської міської ради, 2006 р.
- Грамота управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, 2014 р.
Проблема (тема), над якою я працюю як
класний керівник
«Всебічний та гармонійний розвиток
дітей»
Інноваційні форми
роботи та технології, що використовуються
- Дистанційне виховання та навчання, або мережні технології.
- Інформаційні та комп’ютерні технології.
- Інтерактивне навчання та виховання.
- Проблемне навчання та виховання.
- Головатий М.Ф. Навчи себе сам / М.Ф.Головатий. – К.: - 2005 – 131с.
- Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей / Пер. с англ.- М., 1989.
- Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: [Учебное пособие]/ Селевко Г.К. - М.: Народное образование, 1998. - 256 с.
- Оржеховська В. М. Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу: [навч.-метод. посібник] / В.М. Оржеховська, Т. Є. Федорченко. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 172с.
Візьми промінь світла
І спрямуй його туди,
Де панує темрява...
Візьми усмішку
І подаруй її тому,
Хто так її потребує.
Візьми доброту
І яви її тому, хто сам
Не вміє віддавати.
Візьми віру
І віддай кожному,
Хто не має її.
Візьми любов
і неси її всьому світові.
Опис (у формі
короткої замітки) власного особистісного і
педагогічного портрету
Власне, мій
особистісний і педагогічний портрети мало чим відрізняються від інших.
Обов’язок кожного батька – до кінця своїх днів бути вчителем для своїх дітей,
обов’язок кожного педагога до кінця професійної кар’єри залишатися людиною.
Великий педагог Ж.-Ж. Руссо писав: «Пам’ятайте,
що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною;
треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина». Я
пам’ятаю. І тому не виховую своїх учнів, не намагаюсь їх навчати. Я ділюся з
ними своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами. Ми навчаємося разом –
чогось вони у мене, чогось я у них; інколи помиляємося, але разом долаємо
труднощі. Звісно, я маю знати в рази більше, щоби бути їм цікавою, завжди
новою, аби зустрічі зі мною викликали у дітей радість, очікування свята – Свята
Пізнання Таємниць.
Намагаюся
кожен день прожити так, щоб не було соромно за попередній. Звичайно, бувають
помилки, але не помиляється тільки той, хто нічого не робить.
Намагаюся
не ділити дім і роботу, бо часом навіть забуваєш де перше чи друге…
Намагаюся в
рутині паперів і обов’язків не забувати про творчість.
Намагаюся
постійно вчитись. У колег. У друзів. У дітей. У книг.
Комментариев нет:
Отправить комментарий