ВІзитна картка автора


Дорогу я обрала у житті таку,
яку сама обрать хотіла.
І скільки я по цій дорозі йду,
ніколи про свій вибір не жаліла.
І завжди я гордитись буду тим ,
що доля саме так у мене склалась.
Якби ще раз прийшлося обирать,
Я б ні хвилини не вагалась.

Я, Петрукович Наталія Анатоліївна

Моє життєве кредо:

Випадкових перемог не буває.

Успіх приходить до тих, хто рухається вперед,

до тих, хто розподіляє свої сили з розумом.


   Дата народження
12 червня 1979 року
Освіта, спеціальність за дипломом
вища, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика і фізика»
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступенів №15, Олександрійської міської ради, Кіровоградської області.
в. Семашка, б.63-а
м. Олександрія
Кіровоградська обл.
т.: 4-48-41
ZNZ.nomer.15@gmail.com
Стаж роботи: педагогічний 13 років,
                        у тому числі класним керівником: 13 років
Кваліфікаційна категорія ІІ
Державні нагороди, відзнаки 
  • Подяка управління освіти Олександрійської міської ради, 2006 р.
  • Грамота управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради, 2014 р. 

Проблема (тема), над якою я працюю як класний керівник
«Всебічний та гармонійний розвиток дітей»
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються
  •  Дистанційне виховання та навчання, або мережні технології.
  • Інформаційні та комп’ютерні технології.
  •  Інтерактивне навчання та виховання.
  • Проблемне навчання та виховання.
Навчальна література, якою я користуюсь як класний керівник
  • Головатий М.Ф. Навчи себе сам / М.Ф.Головатий. – К.: - 2005 – 131с.
  • Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей / Пер. с англ.- М., 1989.
  • Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: [Учебное пособие]/ Селевко Г.К. - М.: Народное образование, 1998. - 256 с.
  • Оржеховська В. М. Технології розбудови виховної системи загальноосвітнього навчального закладу: [навч.-метод. посібник] / В.М. Оржеховська, Т. Є. Федорченко. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 172с.
 Моє педагогічне кредо
   Візьми промінь світла
   І спрямуй його туди,
   Де панує темрява...
        Візьми усмішку
        І подаруй її тому,
        Хто так її потребує.
            Візьми доброту
            І яви її тому, хто сам
            Не вміє віддавати.
                Візьми віру
                І віддай кожному,
                Хто не має її.
                     Візьми любов
                     і неси її всьому світові.


  Опис (у формі короткої замітки) власного особистісного і педагогічного портрету
Власне, мій особистісний і педагогічний портрети мало чим відрізняються від інших. Обов’язок кожного батька – до кінця своїх днів бути вчителем для своїх дітей, обов’язок кожного педагога до кінця професійної кар’єри залишатися людиною.
Великий педагог Ж.-Ж. Руссо писав: «Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина». Я пам’ятаю. І тому не виховую своїх учнів, не намагаюсь їх навчати. Я ділюся з ними своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами. Ми навчаємося разом – чогось вони у мене, чогось я у них; інколи помиляємося, але разом долаємо труднощі. Звісно, я маю знати в рази більше, щоби бути їм цікавою, завжди новою, аби зустрічі зі мною викликали у дітей радість, очікування свята – Свята Пізнання Таємниць.
Намагаюся кожен день прожити так, щоб не було соромно за попередній. Звичайно, бувають помилки, але не помиляється тільки той, хто нічого не робить.
Намагаюся не ділити дім і роботу, бо часом навіть забуваєш де перше чи друге…
Намагаюся в рутині паперів і обов’язків не забувати про творчість.
Намагаюся постійно вчитись. У колег. У друзів. У дітей. У книг.



Комментариев нет:

Отправить комментарий